wtorek, 30 grudnia 2014

Liebster Avard

Nominacja do Liebster Avard  jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną pracę''. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób, oczywiście Ich o tym informujesz oraz zadajesz Im 11 pytań. Nie nominuje się bloga, który cię nominował.
 
A więc bardzo dziękuje za nominację Patty Paula oraz Tobie Only Shiro, nie wiedziałam że na nią zasługuje bo moje wypociny są jakie są :P  Moi kochani czytelnicy a teraz odpowiem na pytania które nadesłali, możecie wyrazić swoją opinie na temat któregoś z pytan :

Pytania od Only Shiro
1. Dlaczego zdecydowałaś/eś się na prowadzenie bloga o danej tematyce? 
Uwielbiam anime Naruto :) I zakochałam się w parze NaruSaku. Nie wiem jak to się stało ale Naruto zmieniło moje życie na lepsze, i za to jestem mu wdzięczna i piszę te opowiadania :P 
 2. Czemu akurat pisanie? Przecież jest wiele innych zajęć.
Sama nie wiem jak no to odpowiedzieć xD Kocham to uczucie, gdy moi czytelnicy czytają te moje wypociny i one się im podobają po czym chcą jeszcze i jeszcze. 
 3. Czy myślałaś/eś nad opublikowaniem swojej własnej książki? 
Myślałam nad tym wiele razy :) Ale bardziej żeby opublikować jakąś książkę z moimi one shotami :) 
 4. Jakie książki najchętniej czytasz? Podaj tytuły. 
Uwielbiam romanse :P Moimi ukochanymi są: Delirium, Requiem i Pandemonium :) Piękna seria napisana przez Lauren Oliver :) 
5. Ulubione filmy ( gatunki + tytuły ).
Nie mam jakichś ulubionych filmów. Ale ostatnio spodobał mi się film: "Jestem Sam", oraz "Brzuszek Mary"
 6. Skąd czerpiesz wenę/inspirację, aby dalej tworzyć. 
Z pewnością z życia, oraz z moich prywatnych przeżyć :) Mam charakter Naruto więc nie trudno mi się wstrzelić w jego rolę. ( nawet mówię jego dattebayo xD )
   7. Dlaczego ból psychiczny jest gorszy od fizycznego? 
Ponieważ działa na nasz mózg i uczucia. A to leczy się latami...
 8. Czy byłaś/eś kiedykolwiek nieszczęśliwie zakochana/y?
Oj niestety tak... Ale nie będę tu pisać kazania na ten temat xD
  9. Jakim zwierzęciem chciałabyś/chciałbyś zostać po swojej śmierci?
Kotem :P Uwielbiam je po prostu :) 
 10. Jaką umiejętnością chciałabyś/chciałbyś dysponować? ( np. telepatia, widzenie przyszłości i inne).
Hmmmmmmm chciałabym latać :) Oraz używać rasengana xD
   11. Czy boisz się śmierci? Jak ją postrzegasz? 
Każdy boi się nieznanego :) Śmierć to przejście do innego lepszego świata w którym nie ma cierpienia i bólu. W którym spotyka się bliskich nam ludzi oraz samego Boga.
 
 
No to teraz pytania od Patty i Paula xD :
 
 1. Czemu zdecydowałaś/eś się na pisanie tego bloga o danej tematyce?
Jak wyżej :P
  2. Czego się najbardziej boisz? 
Ciemności i wściekłych psów !
 3. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu?
 Rodzina i przyjaciele :) i zwierzęta :P
  4. Gdybyś mogła/mógł, co zmieniłabyś/zmieniłbyś na świecie?
Chciałabym żeby było mniej nienawiści. I wypadków w których giną ludzie.
 5. Skąd czerpiesz wenę/inspirację, aby dalej tworzyć? 
Jak wyżej.
   6. Kogo podziwiasz?
Moich przyjaciół że ze mną wytrzymują xD
 7. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
Mieć małego dzidziusia :P 
   8. Wolisz spacery w nocy, czy w dzień?
W dzień :P
 9. Jakie czytasz książki?
Romanse :)
   10. Czy chciałabyś/chciałbyś cofnąć się w czasie i zmienić coś w swoim życiu?
Tak...
 1. Jaką umiejętnością chciałabyś/chciałbyś dysponować? ( np. przechodzenie przez ściany, latanie, telepatia i inne. )
Jak wyżej :P
 
 
 
A teraz pytania dla moich nominowanych :)
1. Pisanie sprawia Ci przyjemność?
2. Co jest dla Ciebie naprawdę ważne?
3. Jakie książki czytasz?
4. Boisz się burzy?
5. Kogo najbardziej podziwiasz?
6. Masz jakieś zwierzaki?
7. Kto Cię namówił do pisania?
8. Skąd bierzesz inspiracje?
9. Co zmieniłbyś/abyś w swoim życiu?
10. Jaki jest twój ulubiony program w tv?
11. Twoja ulubiona piosenka to?
 
 
I to wszystko :P Ufff... A teraz krótka informacja. W Nowy Rok nowa notka ;) A ! I mam pomysł na główne opowiadanko ;) Wymyśliłam je w końcu! Sayo!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz