środa, 12 czerwca 2013

VBA

Ohayo:) Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Kishin K. Wielkie arigato Ci za to Kishinku ale nie piszę aż tak świetnie xD Nie wiem czy zasłużyłam na tę nagrodę, ponieważ raz piszę źle a później jeszcze gorzej xD Jest wiele innych autorów lepszych ode mnie :) No ale nic przedstawiam Wam moją nagrodę xD Yatta!

Zasady:
1. Podziękować nominującemu bloggerowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować minimum 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie nominowanych autorów. 

No to teraz 7 faktów o mnie xD hahaha:
1.  Kocham swojego kota xD 
2.  Kiedy byłam mała rzucałam jajkami w księdza <wielkanoc i te sprawy xD>
3.  Potrafię wywalić się na prostej drodze na trzeźwo xD
4.  Uwielbiam Naruto i mam jego osobowość dattebyo!
5.  Zawsze chciałam zostać ministrantem xD
6.  Uwielbiam rysować i malować naruto, konie, wszystko  <byle nie farbami a fe!>
7.  Kiedy byłam mała brat wywalił mnie z wózka <myślę że specjalnie T^T>

Nominuje: 
Karolę
Jane
Mucha CC
Zakazana
Namito
Szyszka
Nati

2 komentarze:

  1. Dzięki za nominację do VBA. Jesteś kochana hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację!A tak ogólnie to bloga masz niezłego.

    OdpowiedzUsuń