niedziela, 3 marca 2013

Powitanie i Prolog


Witam postanowiłam zacząć nowe opowiadanie wcześniej niż myślałamJ  Nie wiem czy będę się z nim wyrabiać w porę ale musicie mnie zrozumieć. Rozdziały postaram się żeby pojawiały się co sobotę albo niedzielę.  Oczywiście witam nowych czytelników jak i stałych moich ukochanych co zawsze są ze mną. Arigatou J A teraz przybliżę wam nieco akcji w prologu :D A i jakby co tu zostawiam swój numer gg :44339145.

Nastała wojna, wielu shinobi jak i zwykłych ludzi brało udział w bitwie przeciwko Madarze i jego kompani. Niektórzy nie przeżyli ani minuty ginąc od razu od ataków wroga, a ich przyjaciele chcieli pomścić śmierć swoich towarzyszy. Wszyscy z rocznika Uzumakiego starali się pomóc sojuszowi, lecz także nie mięli wystarczająco siły co do walki. Porozrzucane zwłoki, ziemia splamiona niewinną krwią zwykłych ludzi. Taka katastrofa spowodowana polowaniem na blondyna i jego demona. Lecz jego nie było aktualnie w wiosce liścia ponieważ odbywał trening z białowłosym,  właśnie przemierzali obok murów wioski by przejść na specjalną wyspę. Wojna była w epicentrum lecz niebawem Madara wyszedł z pewną propozycja.. chciał niebieskookiego w zamian za spokój. Tsunade rozważała tą decyzje oraz powiedziała o niej wszystkim. Tylko jedna osoba zdeklarowała się pójść….

13 komentarzy:

  1. Oj zaczyna się arcy ciekawe. Ciekawe co powie Tsunade i kto tam poszedł do Madary. Jedno jest pewny przekonamy się już niedługo. POZDRAWIAM i życzę DUŻŻŻŻŻŻŻO WENY. To ja NarutoiSakuraRAZEM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog ciekawy, trzymający w niewiedzy, właśnie tak lubię ;)
    Z niecirpliwością czekam na next : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sie zaczyna:) mam nadzieje ze szybko pojawi sie nastepna notka Pozdrawiam:) Vego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna sie w koncu nowy blog;d
    Prolog ciekawy ,ciekawy;d
    Czekam na pierwszy rozdział i na kolejne oczywiscie;)
    Pozdrawiam i zycze weny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż komentowałem tamtego bloga jako nieliczny i teraz także bez względu na innych tu też będę dodawać komentarze prolog krótki ale fajne pozostawia wiele do myślenia
    Bartek9

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog rozpoczyna się świetnie nie mogę się doczekać 1 rozdziału ,a i jestem ciekawy kto przeszedł do Madary. Pozdrawiam i życzę dużo weny Jarek M. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, tu Ayumu ze spisu ff o Naruto ;) Niestety narazie nie możemy przyjąć Twojego zgłoszenia, przez brak buttonu lub linku :C Proszę o uzupełnienie braku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prolog ciekawy... już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Życzę dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodziło mi o button do naszego spisu na Twoim blogu, coś jak tutaj: http://belief-in-fate.blogspot.com/ (z lewej strony)

    Buttony znajdziesz tutaj: http://spis-ff-o-naruto.blogspot.com/p/reklama_30.html

    Możesz również zamiast buttonu dodać normalny link przekierowujący do naszego spisu (tak, jak masz z lewej strony) ;)

    Pozdrawiam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, z tej strony Unnoticed z Katalogu Naruto. Twoje zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie, jednakże chciałabym się Ciebie zapytać, gdzie znajdę adres Katalogu na Twojej stronie? Prosiłabym Cię o wstawienie jakiegokolwiek odnośnika na swojego bloga, a jeśli go nie zauważyłam, a jest, proszę poinformuj mnie, gdzie mogę go znaleźć. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,
    www.Katalog-Naruto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, ej, ej! Pozytywnie.. Tzw. podoba mi się, będę czytać dalej ;3
    Zapraszam do siebie, także będzie cosik z NaruSaku. :>
    sandskunoichi.blogspot.com
    szkola-ukryta-w-tokio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Jestem twoją nową czytelniczką , zajrzałam tutaj ponieważ kocham NaruSaku ,a nigdy nie czytałam o nich opowiadań. Czasami zerkałam na NaruHina , ale to rzadkość aby coś w tej tematyce przypadło mi do gustu , za to NaruSaku to jest coś :D Przeczytałam prolog i pomyślałam "Nie ma bata żebym to przegapiła" ;3 Z tego co widzę to bardzo ładnie piszesz , pewnie będę trochę do tyłu z akcją bo mam dużo do czytania , ale nie zamierzam się wycofywać ;)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :*
    http://shikaimarutemarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń