poniedziałek, 15 czerwca 2015

Prolog do nowego opowiadania :)

Witam Was serdecznie po dość długim czasie :P Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić prolog opowiadania, które będzie publikowane w wakacje :) Mam nadzieję że wszystko pozdawaliście i już leżycie i odpoczywacie, bo ja niestety jeszcze zdaje xD Ale może sobie jakoś poradzę :P No to cóż poniżej króciutki acz treściwy prolog :P Nie podaję tytułu opowiadania ponieważ domyślilibyście się pewnie o co chodzi :P Jeszcze nie mam ustalonej końcówki opowiadania bo jestem na początku, no już w środku prawie że :P Pozdrawiam Was kochani!!




Pośród burzy, kałuż i mokrych traw, stąpają dwie postacie. Jedna z nich starsza, z dłuższymi białymi włosami, natomiast druga znacznie młodsza - właściciel błękitnych oczu. Po dotarciu do wioski, nikt nie poznaje dawnego przyjaciela, czy coś się w nim zmieniło? Jak zareaguje różowowłosa na swojego dawnego przyjaciela? Co będzie musiała zrobić? Dawny uciekinier z Konohy, nie da powstać szczęściu, które ma się narodzić. Sytuacja skomplikuje się, łzy, rozpacz, a następnie poczucie winy. Czerwień - związana jest ze śmiercią, śmierć jest początkiem czegoś nowego. Lecz nie zawsze nowemu początkowi towarzyszy radość i szczęście, lecz wręcz przeciwnie cierpienie i łzy. Tylko czas wyleczy rany, które niegdyś powstały nie z jej winy.




10 komentarzy:

  1. A więc wstawiłaś prolog. Jak mówiłaś króciutki ale treściwy. Wszystko już pozdawane i teraz czekam na twoje opowiadanko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo!
    Nie mogę się doczekać! :D
    U mnie za niedługo też zacznie się opowiadanie więc zapraszam za jakiś czas. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno tu nie zaglądałam i widze że nie opuszczas nas jeszcze :3
    Nie zbytnio czasu żeby sie rozpisywać więc życze ci miłego pisania, weny itd. itp.
    ~Maddie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zbyt mam czas*
    ahh ta autokorekta w telefonie D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochoteee na więcej
    Nie mogę się doczekać
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajjj, prolog zapowiada się naprawdę bardzo fajnie. Jesteśmy ciekawe co ty tam wymyśliłaś ;) Jak każdy chyba, nie możemy się doczekać, kiedy coś wstawisz :) Życzymy Ci dużo weny i żeby nie zabrakło pomysłów. Ahh zapraszamy oczywiście również do siebie - http://narusaku-historia-milosci.blogspot.com/ ;) Pozdrawiamy serdecznie Patty i Paula.

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka prawdopodobnie pojawi się 15 lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może notla dzień wcześniej??
      Plosie

      Usuń
  8. :D szykuje się świetna notka <3 nie moge się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń