niedziela, 10 maja 2015

Powiadomienie

Hej hej :) Mam nadzieję że o mnie nie zapomnieliście :) Nie nie piszę tu po to aby zawiesić bloga czy tym podobne, wręcz przeciwnie chciałam Was poinformować, że prawdopodobnie w wakacje pojawi się notka :) Wiem wiem ze duzo czekania ale opłaca się czekać tak myślę :) Jeszcze nie wiem jaki tytuł będzie miała ta notka jakoś nie mogę znaleźć odpowiedniego... A nigdy to dla mnie nie było problemem ehhh chyba się starzeje :P No nic to tyle z tych świeższych informacji co do opo mam nadzieję że się cieszycie chociaż trochę :D Pozdrawiam Was cieplutko!



8 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na nową notkę Miyumi - chan . Zapraszam na nowy rodział u mnie http://narusakumaniacy.blogspot.com/2015/05/rozdzia-v-przygotowania.html wpadnij jak będziesz miała czas .
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja czekam z niecierpliwością!
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie piszesz skoda tyko, że nie o NaruHina albo SasuSaku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którymś one shocie były elementy NH i SS :P Ale bardziej jestem za swoim kochanym NaruSaku :)

      Usuń
  4. Wakacje już coraz bliżej. Nie mogę się już doczekać, może uchylisz nam rąbka tajemnicy i wstawisz teraz jakiś prolog lub coś w tym stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń