czwartek, 30 października 2014

Witam i zapraszam :)

Witam Was wszystkich :) Nie wiem czy wgl ktoś wchodzi jeszcze na tego bloga czy nie... Brakło mi niestety weny, bo jak widać, były wzloty i upadki NaruSaku. A teraz to już sama się pogubiłam , lecz nadal w nich bardzo wierzę! Nie mam pojęcia czy będę kontynuowała historię na tym blogu. Za co bardzo  przepraszam... Ale za to właśnie dziś założyłam profil na facebooku : https://www.facebook.com/profile.php?id=100008435135701# Chciałabym aby wszyscy fani NaruSaku zjednoczyli się, i powymieniali swoje opinie, swoje żale itp. Wiem że manga już dobiega końca, no ale został jeszcze film który będzie w grudniu i mam nadzieje wyjaśni wszystko. No nic :) Do kiedyś tam moi mili :) Sayonara!

6 komentarzy:

  1. WSZYSTKO WYJAŚNI? PO TRAILERZE OSTATNIEGO FILMU NARUTO WSZYSTKO WIADOMO , NARUTO JASNO POWIEDZIAŁ ZEBY HINATA NA NIEGO ZACZEKAŁA.... DLACZEGO MA BYĆ Z NIĄ ? T_T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chodziło o to by zaczekała bo chce jej powiedzieć że jej nie kocha :P W końcu musi coś odpowiedzieć na jej wyznanie co nie? :P Nie wierze zeby jego uczucia z dnia na dzien zmieniły sie tak diametralnie! A po drugie widziałam gdzieś przetłumaczoną część gdzie było napisane że w filmie Naruto wyzna swoje uczucia Sakurze. Ale co do dyskusji na ten temat zapraszam na facebooka podanego wyżej bo niestety nie wchodzę tu za często....

      Usuń
  2. Zgadzamy się z tobą w stu procentach :D Fani NaruSaku nie mogą tracić nadziei! Tak jak napisałyśmy na swoim bloogu Nadzieja umiera ostatnia :) Nie możemy od razu wierzyć w to co widzimy, po części też jesteśmy załamane, ale mamy tą wiarę :) Wbrew wszystkiemu dalej będziemy kontynuowały naszego blooga. Prosimy o przyjęcie zaproszenia na facebooku, które wysłałam :) Pozdrawiamy Patty i Paula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że zaglądnełyście na mojego starawego bloga :) I oczywiście do ostatnich chwil nie traćmy nadziei :) Bo NaruSaku jest logiczne, a NH jakoś nie mogę w to uwierzyć by Naruto zmienił swoje uczucia tak szybko... Jak możecie proszę o udzielanie się na facebooku :) Pozdrawiam Miyumi ;)

      Usuń
  3. Ja wierze w NaruSaku całym swoim serduszkiem! T^T
    I czemu nie chcesz już pisać na tym blogu? ;c proszee cie, kontynuuj yo opowiadanie dla swoich kochanych widzów :) albl chociaż zakończ tego bloga jakoś fajnie i nie zostawiaj nas w niepewności ;).
    (Sory za błędy. Pisze z fona)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :P Właśnie wstawiłam drugą część one shota "inny a jednak ten sam świat " ktorego pisałam dawno temu. Lecz chcialabym napisac kolejnego one shota na pocieszenie fanow NS :) Bo te wredne spoilery sa...... malo optymistyczne

      Usuń