środa, 29 stycznia 2014

Po przerwie...

Witam Was wszystkich przepraszam za tak długą nieobecność ale będzie ona chyba jeszcze dłuższa... Niestety nie mam weny na dalsze pisanie, mam nadzieję że wróci za niedługo ponieważ bardzo chciałabym Wam coś napisać , jakąś notkę czy coś :) Przepraszam Was jeszcze raz strasznie, kto wie może w wakacje pojawi się tutaj coś ciekawego :P Jak na razie zapraszam na mój fanpage na facebooku poświęcony parze NaruSaku tam też będę powiadamiać o swoich notkach ^^ Pozdrawiam wszystkich moich kochanych czytelników!

https://www.facebook.com/pages/Narusaku/1459904467566458?ref=ts&fref=ts

5 komentarzy:

  1. Buuuuu :( Ale w pełni Cię rozumiem bo sam nie mam krzty weny:) Zyczę jak najszybszego powrotu weeeennyyy :D Pozdro and Peace^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miyumi! Czeeeeekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! *.* Przeczytałam to w jeden dzień :C Jest mi mało!
    Życze szybkiego powroty weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic, pozostaje mi tylko czekać na następne informacje. Mam nadzieję, że szybko wróci Ci wena.
    Pozdrawiam, i życzę, rzecz jasna, weeemy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojć, miałam w planach zacząć czytanie twojego bloga w najbliższym czasie...i...zaczęłam! Naprawdę jest świetny( co prawda po kilku notkach jestem, szkoła, książki, seriale, FILMY w końcu Oscary za niedługo, trzeba nadrabiać :< ). Strasznie miło mi się czyta, i powiem że mnie zainspirowałaś, za co dziękuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Prawie bym zapomniała, zapraszam do siebie. Próbuję coś...nowego( po raz który to już?! ) :P

      Usuń